tiistai 14. elokuuta 2012

Wanida

Tänään minulla on tarkoitus mennä värjäämään lankoja erään ystäväni luo. Eilen jo keräsin erilaisia kasveja, joilla on tarkoitus värjätä luonnonvalkoista Nalle-lankaa. Jännityksellä odotan, mitä saan aikaiseksi.

Minulla on täällä viikolla kokonaiset viisi vapaapäivää, töihin on tarkoitus mennä vasta ensi maanantaina. Yhdet sukat olen siis saanut täällä viikolla valmiiksi asti


Wanida-sukat Cookie A:n kirjasta Sock innovation. Kirjahan on julkaistu myös suomeksi nimellä Suloisimmat sukat.


Lanka on Titityystä jokin aika sitten tilattu Fleece Artistin Trail Sock, väri on salt spray. Langan koostumus on 80% merinoa ja 20% nylonia. Tosi kiva lanka neuloa, lankaa kului vajaa 100 g puikoilla 2,5.


Helppoa mallineuletta, pystyi samalla seuraamaan olympialaisiakin televisiosta.

Nyt sitten värjäyspadan ääreen, värjäystuloksista voi sitten lukea täältä lisää, jos saan jotakin onnistumaan...

14 kommenttia:

  1. Kauniit sukat :)

    Minä keräilen sukkamalleja ja -lankoja ensi kuusssa alkavaa sukkasatoa varten.

    VastaaPoista
  2. Nätit sukat! Onnea värjäyspadan ääreen... kohta huomaat että oot koukussa!!!!

    VastaaPoista
  3. Kauniit sukat.

    Jaaha sie olet sitten seuraava värjäri:) kivaa hommaa tulet huomaamaan.
    Laitahan kuvia mitä sait aikaseksi.

    VastaaPoista
  4. Upeat sukat, tykkään tosta väristä tosi paljon, se on jotenki nostalginen merensävynen. Värjäystuloksia odotellessa :)

    VastaaPoista
  5. Kauniit sukat, hieno kuvio :)

    VastaaPoista
  6. Kyllä on upeat sukat.
    Yhdet kauneimmista jotka olen nähnyt !!!

    VastaaPoista
  7. Sinulta on tullut postaus toisensa jälkeen aivan UPEITA käsitöitä! Nämä sukat ovat ihanat.

    VastaaPoista
  8. Kauniit sukat! Pistää miettimään josko seuraavaksi kokeilisi tuollaisia - kirjastosta tuli eilen ilmoitus että ko. Cookien kirja odottelee minulle varattuna. Mielenkiinnolla odottelen värjäyksiä.

    VastaaPoista
  9. Ihanat sukat! Minulla puikoilla samasta kirjasta yhdet,saas nähdä,miten osaan...

    VastaaPoista
  10. Voi miten kauniit sukat! Ihanat värit tuossa langassa.

    VastaaPoista
  11. Kauniit sukat! Olen itsekin tuohon kuvioon ihastunut.

    VastaaPoista